Referenciáink

2008-ban alakultunk és első kiemelkedő megbízásaink a bankszektorban, azon belül is a kártyaüzletág területén valósultak meg. Fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést és növekedést, hiszen prémium minőségű szolgáltatásokat képviselünk, prémium ügyfeleink számára.

Az évek múlásával az egyre sokrétűbb projektek és egyre bővülő szakmai kompetenciával rendelkező gárdánk révén tapasztalataink is egyre szélesebb körűek lettek.

Akikkel együtt dolgoztunk

OTP Bank

Bankkártya back-office-rendszerek cseréje

Részvétel az ajánlattevők ajánlatainak szakmai értékelésében, felmérés a megvalósításban rejlő szállítói kockázatok tekintetében, szállítóspecifikus feladatszükségleteket, ezen belül a következő nagyobb feladatok elvégzése:

Kibocsátói terület munkájának támogatása: első lépésben lakossági, üzleti betéti kártya termékek és működési folyamatuk megismerése, kártyatársasági folyamatok definiálása; RFP ajánlattevői kérdések megválaszolása, egyeztetése az üzleti területtel, Beszállító kiválasztása. Megrendelés után a GAP analízis szakmai támogatása.

ApplePay és 3D-Secure projektvezetés, erős ügyfélhitelesítés (SCA) szakmai támogatása

Apple Pay bevezetése és az erős ügyfélhitelesítés megvalósítása az OTP Bankban. EMV 3DS bevezetésének szakmai támogatása kibocsátói és elfogadói oldalon. VTS projekt támogatása.

OTP Hitelkártya termékhez kapcsolódó egyenletes törlesztésű hiteltermékek bevezetése (instalment)

A projekt és munkacsoportok koordinálása; Az osztályokkal (IT, Jog, Sales, CustomerCare, Accounting) való kapcsolattartás; Követelményjegyzék kialakításában való együttműködés;
A fejlesztés, tesztelés és üzembe állítás támogatása.

Payment Accounts Directive (PAD) – törvényi megfelelés támogatása

A fogyasztóknak szóló kereskedelmi és marketing célú tájékoztatók, nyomtatott és elektronikus tartalmak teljes körű, PAD terminológia szerinti átdolgozás szakértői támogatása; Érintett szakterületek (pl.: fiókhálózat, Call Center) oktatásához használt oktatási és vizsgaanyag elkészítése; A PAD díjkimutatás elkészítésének üzleti elemzői támogatása: Üzleti és funkcionális specifikációk készítése, Tranzakcióazonosító adatmapping, Adatbázis ősfeltöltés automatizálása, Tesztelés szakmai támogatása.

End to end advisory

Integrált befektetés tanácsadási rendszer üzleti elemző szakértői támogatás.

Magyar Cetelem Bank

Adatharmonizáció a riportálási rendszerek között

Tulajdonosi és hatósági riportálási rendszer és a belső sales riportok közötti adatharmonizáció megteremtése; Sales performance riportálási rendszer újradefiniálása; Üzleti specifikáció készítése; Programozói szállító kiválasztása; Implementáció támogatása üzleti oldalról.

Tulajdonosi és hatósági audit IT feladatainak implementálása

Tulajdonosi és hatósági audit megállapítások informatikára vonatkozó implementációjának támogatása; IT governance rendszer kialakítása és implementációja; Informatikai kockázatkezelési rendszer felülvizsgálata és megújítása; Kockázatértékelés elvégzése; Intézkedési tervek kialakítása.

Hitel-moratórium

A hitel-moratórium által indukált fejlesztésekhez biztosítottuk az üzleti specifikációkat (BRD) és támogattuk a fejlesztéseket.

Hitelintézettel egyenértékű státuszú
(MNB által felügyelt) pénzügyi intézmény

Informatikai irányítási keretrendszer felülvizsgálata és aktualizálása

Informatikai eszközgazdálkodás rendjének, nyilvántartásainak és avulási politikájának aktualizálása. Rendszerek és folyamatok felmérése, ennek alapján:

 

  • Üzleti elvárások és az IT szolgáltatási SLA-inak összehangolása,
  • BIA módszertan kialakítása, teljes szervezetre vonatkozó kérdőíves felmérés lebonyolítása, a megállapodott értékelési szempontrendszer szerinti kiértékelése,
  • Adatosztályozási szabályzat validálása, az adatvagyon-leltár feltöltése (kérdőíves felmérés alapján)
  • Meglévő kockázatelemzési modell finomhangolása, a kockázatelemzési kontroll lista felülvizsgálata és aktualizálása (fókuszban a kárérték megállapítása, a védelmi intézkedések optimalizációja és kárcsökkentési hatás számszerűsítésének módszertana, valamint a maradványkockázat-megállapítás)
  • IBSZ MDM-re vonatkozó fejezetének aktualizálása, egyes határvédelmi rendszerek tesztelése.

OTP Mobil Kft.

OTP Mobil 2014-ben lépett piacra a Simple mobilfizetési szolgáltatásával.
A Simple applikáció, és az azt kiszolgáló háttérrendszerek előkészítésében, kialakításában szakmai és projekt-támogatást nyújtott a Bancard Kft.

Mobil applikáció-fejlesztés támogatása

  • A pénzügyi szolgáltató döntéshozók, Vezetői döntés-előkészítő anyagok összeállítása;
  • A fejlesztésekkel kapcsolatos kérdések tisztázása az érintett területekkel: a banki fejlesztési terület és Finit közti specifikációs kérdések egyeztetése;
  • A fejlesztés során felmerülő jogi, compliance és információbiztonsági kérdések egyeztetése;
  • Drótváz egyeztetése a UX szakértővel, ez alapján az üzleti specifikáció kialakítása;
  • A back-end webservice-k kialakításának koordinálása;
  • A fejlesztési ütemezés kialakítása az érintett területekkel, az applikáció szövegezésének támogatása; Belső egyeztetések koordinálása, megbeszélések szervezése, vezetése, adminisztrációja. A fenti feladatokhoz kapcsolódó folyamatos szakértői tanácsadás.
  • IT háttérrendszerrel szemben támasztott üzleti követelmények specifikációja; Projektadminisztrációs termékek (projekttervek, rendszeres státuszriportok, megbeszélés emlékeztetők, feladattervek). Teszteseteket tartalmazó forgatókönyvek készítése.

AFIR megfelelőség biztosítása, pénzforgalmi szolgáltatói folyamatok-, innovatív szolgáltatások fejlesztése

  • A Bancard tanácsadói lelkiismereten, szakmailag felkészülten, és innovatív ötletekkel támogatták a cafeteria terület termékfejlesztési céljait, többek között:
  • Összeállítottuk az új SZÉP-kártya mobilapplikáció üzleti követelményeit és elkészítettük az esetleges chip-es kártyatechnológiára való áttérés üzleti modelljét, támogattuk a SZÉP-kártya számlavezető rendszere
  • Azonnali Fizetési Rendszerhez történő csatlakozásának előkészítését, képviseltük a szakterületet a banki munkacsoportokban.
  • Megszerveztük és vezettük az AFIR-ral kapcsolatos egyeztetéseket, hogy a szükséges üzleti döntések időben megszülessenek. 
  • Döntés-előkészítő anyagok (PnL modell, prezentációk, megvalósíthatósági tanulmány)
  • IT háttérrendszerrel szemben támasztott üzleti és informatikai követelmények specifikációja.
  • Projektadminisztrációs termékek (projekttervek, rendszeres státuszriportok, megbeszélés emlékeztetők, feladattervek).

Határokon átnyúló szolgáltatás-portfóliójának kialakításáról szóló stratégia megalkotása

Megvizsgáltuk a hazai és az európai payment piacot, felmértük a következő időszak kihívásait. Elemeztük a szolgáltatás-portfólió bővítésének lehetőségeit, az új szolgáltatások előfeltételeit, szabályozói környezetét szükséges engedélyeit. Megvizsgáltuk a szükséges működési modell alternatívákat, elemeztük a célpiacokat és javaslatot készítettünk a piacra lépés pilléreire. Elkészítettük a stratégia üzleti modelljét.

OTP SZÉP Kártya

2008-tól kezdődően a projekt,- program, majd üzletág menedzserként vettünk részt az OTP SZÉP kártya üzletág teljes felépítésében és üzemeltetésében. Feladataink közé tartozott: a termék definiálása, fejlesztése és termékmenedzsment feladatok ellátása, a teljes informatikai rendszer kiépítése, jogi keretrendszer, a back office és az értékesítési folyamatok kialakítása.

SZÉP Kártya szolgáltatás pénzforgalmi szolgáltatássá alakítása – GDPR

A Bancard magas szakmai színvonalon támogatta a SZÉP-kártya pénzforgalmi szolgáltatássá alakítása projektet annak érdekében, hogy a projekt során született új szerződések és egyéb dokumentumok, valamint a kialakított új IT folyamatok megfeleljenek a GDPR követelményeinek.

OTP Egészségpénztár

IT Fejlesztések projektvezetése

Informatikai feladatok összegyűjtése, rendszerezése, és priorizálása; hatékony informatikai folyamat szervezeten belüli kialakítása és az ehhez kapcsolódó szakértői támogatás.

Magyarország

Fintech Stratégiája

A pénzügyi szolgáltató döntéshozók, érintett kormányzati – MNB, BM, ITM, DJP – és szakmai érdeképviseleti szervezetek – Bankszövetség, Mabisz, OPOSZ – és magyar Fintech vállalkozások bevonásával olyan átfogó stratégiát készítettünk, amely kiterjed a pénzügyi szolgáltatási szektor valamennyi elemére.

A magyarországi fintech szereplők innovációs elképzeléseinek teret biztosító stratégiából kormány-előterjesztés készült.

Humán BioPlazma Kft. • HIPA • Mevid Zrt • Tender
Assistance Kft. • Colas cégcsoport

GAP analízis a hiányosságok felmérése érdekében; Jogi és informatikai feladatok megismerése és feldolgozása; GAP analízis során megfogalmazott feladatkörök között a dokumentumok módosítása; Adatkezelő-, feldolgozó szerepek meghatározása;

IT eljárásrendek felülvizsgálata; Informatikai szabályzatok módosítása; Érdekmérlegelési tesztek készítése; Szerződések módosítása; Éves GDPR oktatás.

Multipont Program

Üzleti és IT tanácsadóként segítettük a MOL és az OTP által alapított Multipont program megújítását.

Részt vettünk a program és a cég felállításában, valamint
a működés elindításában, a program koncepcióalkotásától, egészen a rendszer implementációjáig.

American Express Blue

Hitelkártya kivezetése

Az OTP megbízásából a Bancard látta el a fent megnevezett projekt operatív vezetését és projektmenedzsment támogatását: szakértői tanácsadás, projektszerű működés támogatása, projektterv készítése, gördülő tervezéssel, projektcsoportok munkájának koordinálása, folyamatos kapcsolattartás a projektben érintett kollégákkal (OTP üzleti oldal, OTP IT oldal, AMEX), projekt adminisztráció, projektben résztvevő kollegák riportolása, folyamatos státuszriportolás, a teljes projekt folyamatos, operatív projektmenedzsment támogatása és minőségbiztosítása.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Kérjük töltse ki a lentebb látható formot és felvesszük Önnel a kapcsolatot!

13 + 4 =